Endret: 16 jan 2018     Opprettet: 21 okt 2017

Driftsleder/vaktmester blogg

Informasjon fra driftsleder/vaktmesterne

16.01.2018

Vi beklager at vi ikke har ryddet alle parkeringsplasser og innkjøring til garasjene, men vi vil ha fokus på dette i morgen tidlig.

Vaktmesternes brøytevakt er fra kl. 06.00 - 22.00. 

14.01.2018

Noen søppeldunker/avfallsdunker står ute etter tømming. Det var avtalt med firma som vasker at de skulle komme fredag. Noen ble vasket denne dagen, men de rakk ikke alle. De kommer tilbake mandag 15/1-2018. Dunkene vil da bli trillet inn igjen.

29.12.2017

Renovasjonsetaten ble en dag forsinket med henting av søppel denne uken. Dunkene ble tømt sent i ettermiddag, og vi triller de inn igjen i morgen.

14.12.2017

I perioden torsdag 14/12 - 22/12 har vi redusert bemanning

27.11.2017

Noen få oppganger mangler kost og spade, men vi må kjøpe inn noen til, for å dekke alle oppganger. Takk til beboere som vil bistå oss med å holde inngangspartiet fritt for snø.

22.11.2017

Kost og spade plasseres i alle oppganger i morgen. Beboere kan ved behov bistå med å holde inngangspartiet fritt for snø. 

Vår avtale om brøytevakt utenom normal arbeidstid starter mandag 27/11-2017

19.11.2017

Renovasjonsetaten hentet kun søppel på ett tun torsdag. Vi kontaktet dem fredag for å få de til å hente avfall, men de kom ikke. Det lukter søppel i noen oppganger, spesielt i høyblokkene. Kontakter de igjen i morgen tidlig.

12.11.2017

Løv er fjernet i takrenner over inngangspartiene.

Vaskeri i DD 48 - problemer med printer. Bestilt nye deler, leveres denne uken.

Tett søppelsjakt i din oppgang? Dette kan skyldes at beboere kaster pizzaesker, klær og andre store poser som tetter sjakten. Dette hindrer andre søppelposer å komme ned i sjakten og de blir liggende i sjakte å lukte. Gammel søppel lukter ikke godt. Ber om at beboere ikke kaster esker, klær og andre store poser i sjaktene. Papp skal kastes i papircontainer.

05.11.2017

Det er fjernet løv på alle gangveier denne uken. 

28.10.2017

Printer i vaskeriet i Dr. Dedichens vei 48, fungerer ikke 100%. Det printes bare på del av kvitteringen. Feilen er meldt leverandør. På grunn av mye feil med printere, pålogging og maskiner i vaskeriene ,vil styret avtale møte med leverandøren.

27.10.2017

Feil meldt på garasjeport i GH 1-3 etg. Feilen er fikset av vaktmester.

25.10.2017

Minner om at det er beboernes ansvar å rense sluk på balkong. Hvis ikke løv og annet skitt fjernes, vil det bli tett og kan forårsake vann på din balkong og kanskje naboens balkong.

22.10.2017

Vaktmesterkontoret

  • Vi pusser opp kontoret! Kontoret har fått litt maling og nytt gulv. Når vi får på plass skap og hyller, vil kontoret bli mer funksjonelt i vår arbeidshverdag.  

Bemanning

  • Tirsdag 24/10 - fredag 27/10 er vi kun to vaktmestere på jobb, på grunn ferieavvikling og fridager.